Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Spletno trgovino upravlja podjetje Križaj design d.o.o, Godešič 138 4220 Škofja Loka, matična številka: 3310019000, davčna številka: SI27715361, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec)

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Registracija

Za uspešen nakup registracija kupca ni potrebna.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Križaj design d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku oziroma v izrednih primerih obveščen o nedostopnosti artikla)
  5. pogoje dostave (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in jasno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo (predračun). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (predračun) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Načini plačila

Plačilna možnost: po predračunu; ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun. Takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, gre naročilo v izdelavo. V 5-14 delovnih dneh je naročilo odpremljeno na želeni naslov naročnika.

Dostava

Stroški pošiljanja skupaj z DDV znašajo 6,00 EUR. Brezplačna poštnina velja pri nakupu nad 100,00 EUR z DDV.

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Izdaja računa

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica.

Reklamacije

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, ali pa kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za brezhiben artikel ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 04 51 37 310, preko e-pošte: info@krizaj.si, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko Pošte Slovenije. Drugačen način vračila na naše stroške ni mogoč.

Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte: info@krizaj.si ali preko telefonske št.: 04 51 37 310, mi pa vam po predhodnem dogovoru z vami, pošljemo kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pravica do odstopa od nakupa

Za blago, ki je bilo izdelano po željah potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam odstop od nakupa po opravljenem plačilu in dobavi le-tega ni mogoč (43. č člen ZVPot, 5. točka, 2. alineja).
Izdelke, ki niso bili izdelani po navodilih potrošnika, lahko kupec v roku 14 dni od prejema blaga vrne prodajalcu, pod pogojem da je blago nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Strošek vračila nosi kupec. Kupec v 14. dneh po prevzemu blaga pisno sporoči prodajalcu da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Priložiti je treba kopijo računa, ki ga je kupec prejel skupaj z blagom. Prodajalec ne sprejema odkupnih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje v 30. dneh po prejemu vrnjenega blaga.

Varstvo podatkov

Prodajalec se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Prodajalec za potrebe poslovanja spletne trgovine zbira naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov za pošiljanje naročenega blaga, naslov elektronske pošte in ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v spletno trgovino. Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel v spletno trgovino ne odgovarjamo. Za potrebe varnosti se zbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino. Osebni podatki kupca bodo razkriti le v veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Mnenja in komentarji uporabnikov

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neomejeno prenaša na prodajalca.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 04 51 37 310 ali po elektronski pošti na info@krizaj.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@krizaj.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Križaj design d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Križaj design d.o.o.
Godešič 138
4220 Škofja Loka

Slovenija
Telefon:   04 51 37 310

info@krizaj.si
www.krizaj.si

Osnovni podatki:
Matična št.: 3310019000
ID za DDV: SI27715361
Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Kranju, Srg 2008/14509